سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مال از خرد سودمندتر نیست ، و هیچ تنهایى ترسناکتر از خود پسندیدن ، و هیچ خرد چون تدبیر اندیشیدن ، و هیچ بزرگوارى چون پرهیزگارى ، و هیچ همنشین چون خوى نیکو ، و هیچ میراث چون فرهیخته شدن ، و هیچ راهبر چون با عنایت خدا همراه بودن ، و هیچ سوداگرى چون کردار نیک ورزیدن ، و هیچ سود چون ثواب اندوختن ، و هیچ پارسایى چون باز ایستادن هنگام ندانستن احکام ، و هیچ زهد چون نخواستن حرام ، و هیچ دانش چون به تفکر پرداختن ، و هیچ عبادت چون واجبها را ادا ساختن ، و هیچ ایمان چون آزرم و شکیبایى و هیچ حسب چون فروتنى ، و هیچ شرف چون دانایى ، و هیچ عزت چون بردبار بودن ، و هیچ پشتیبان استوارتر از رأى زدن . [نهج البلاغه]
3 پوستر ستارگان فوتبال جهان+رونالدو بزرگ برزیلی 4

رونالدو:این تحقق رویاهای کودکی‌ام بود

ronaldo-real-madrid-dailyfa-org (5)

مراسم معارفه‌ی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید با حضور 80 هزار هوادار کهکشانی‌ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد. بازیکن 94 میلیون یورویی رئال مادرید، اندکی پیش با امضای قراردادی 6 ساله از منچستر یونایتد راهی این تیم شد.


رونالدوی پرتغالی در رئال مادرید سالانه 13 میلیون یورو دستمزد خالص دریافت خواهد کرد.


او در یک شوی بزرگ، دوشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید به هواداران و رسانه‌ها معرفی شد.


حدود 80 هزار نفر از هواداران رئال مادرید از این بازیکن 24 ساله استقبال کردند.


این بازیکن پرتغالی که در مراسم معارفه‌اش به انجام چند تکنیک فوتبالی پرداخت، گفت: از بودن در این‌جا بسیار خوشحالم. رویای دوران کودکی‌ام به حقیقت پیوست.


فلورنتینو پرس رییس جدید باشگاه رئال مادرید هم در این مراسم گفت: با حضور کریستیانو رونالدو یکی از برگزیده‌ترین بازیکنان فوتبال به رئال مادرید آمده است. بازیکنی که می‌تواند هواداران فوتبال را در تمام دنیا به وجد بیاورد.

پرس پس از حضور دوباره‌اش در باشگاه رئال مادرید، کاکا و کریستیانو رونالدو را به سانتیاگو برنابئو برد اما این تمام خریدهای او نبود. کریم بنزما و رائول آلبیول دیگر خریدهای پر سر و صدای این مدیر ساختمانی است.

همگان اکنون از شروع دوران دوم کهکشانی‌ها در رئال مادرید صحبت می‌کنند.

رونالدو در باشگاه جدیدش پیراهن شماره 9 را به تن خواهد کرد که پیش از این بر تن بازیکنان بزرگی همانند آلفردو دی استفانو بود.

بازیکن آرژانتینی و سال‌های دور رئال مادرید و هم‌چنین رییس افتخاری حال حاضر این باشگاه، یکی از کسانی بود که در مراسم معرفی رونالدو در رئال مادرید حضور داشت.

اوزه بیو اسطوره‌ی فوتبال پرتغال هم دیگر مهمان ویژه‌ی این برنامه‌ی پرهیجان بود.

رونالدو با نام کامل کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، زمانی که نوجوان بود از باشگاه ناسیونال واقع در جزیره‌ی مادیرا در پرتغال راهی باشگاه بزرگ اسپورتینگ لیسبون شد. ارزش قرارداد او در آن زمان در حدود 25 هزار یورو بود. او آن موقع 12 سال داشت و در مدرسه فوتبال این باشگاه قدیمی ماهانه 50 یورو حقوق می‌گرفت. او با امضای نخستین قرارداد حرفه‌ای‌اش دستمزدش را تا 250 دلار در ماه افزایش داد. او اکنون به واسطه‌ی باشگاه جدیدش نه تنها گران‌ترین بازیکن به شمار می‌آید، که از بالاترین دریافتی در بین بازیکنان فوتبال نیز برخوردار است.

رئال مادرید برای به خدمت گرفتن او از منچستر یونایتد 94 میلیون یورو به حساب شیاطین سرخ واریز کرد.

او یکی از آماده‌ترین بازیکنان نسلش به شمار می‌آید. زمانی که در منچستر یونایتد توپ می‌زد همواره نخستین بازیکنی بود که در تمرین‌ها حضور می‌یافت و آخرین بازیکنی هم بود که زمین تمرین را ترک می‌کرد. از این گذشته او با اراده‌ای آهنین زبانزد خاص و عام است.

او با رد تردیدها درخصوص این‌که نتواند انتظارهای فزاینده از خودش را برآورد کند گفت: باور دارم که رقم فصل قراردادم منصفانه است. بازیکنان بزرگ بهای بالایی هم دارند. افتخار می‌کنم که گران قیمت‌ترین بازیکن جهان هستم و ثابت خواهم کرد که این همه می‌ارزم.

بازیکن شماره 7 فصل پیش منچستر یونایتد با همه‌ی این حرف‌ها باید روی تغییراتی در آینده حساب کند، از جمله همین پیراهن شماره 7 که دیگر نمی‌تواند به تن کند؛ چرا که رائول کاپیتان اسطوره‌ای رئال مادرید این شماره را به تن دارد.

رونالدو در سال از محل درآمدهای تبلیغاتی‌اش 10 میلیون یورو درآمد خواهد داشت. باشگاهش همانند روزگاری که دیوید بکام در آن‌جا توپ می‌زد از حضور این پرتغالی سود خواهد برد؛ چرا که از بخشی از حقوق تبلیغاتی درخصوص این بازیکن برخوردار است.

این بازیکن 24 ساله با منچستر یونایتد سه بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و در سال 2008 با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت.

او در همین سال به عنوان مرد سال فوتبال اروپا و جهان شناخته شد.
برای دیدن تصاویر جشن معرفی کلیک کنید

ronaldo-real-madrid-dailyfa-org (2)

مراسم معارفه رونالدو با حضور ?? هزار تماشاگر برگزار شد
رونالدو با پوشیدن پیراهن شماره ? ، در ساعت ? شب در حضور ?? هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو درمراسم معارفه شرکت کرد
رونالدو گفت: رویای دوران کودکی ام به واقعیت پیوسته است. من پیراهن شماره ? رئال مادرید را می خواستم اما حضور در این باشگاه برایم در اولویت قرار دارد. انتظار نداشتم ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به خاطر حضور من لبریز از تماشاگر شود.

ronaldo-real-madrid-dailyfa-org

ronaldo-real-madrid-dailyfa-org (4)

ronaldo-real-madrid-dailyfa-org (7)

ronaldo-real-madrid-dailyfa-org (3)

 

ronaldo-real-madrid-dailyfa-org (5)

 

ronaldo-real-madrid-dailyfa-org (8)

 

ronaldo-real-madrid-dailyfa-org (6)

این بازیکن ?? ساله توسط فلورنتینو پرز ، کسی که او را به این تیم آورد، به حضار معرفی شد. در ان مراسم اشخاص سرشناسی چون اوزه بیو و آلفردو دی استفانو نیز حضور داشتند

حضور ?? هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه یک رکورد به حساب می آید.  دیه گو مارادونا در سال ???? با پیوستن به تیم ناپل ، ?? هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشاند

رونالدو با مبلغ ?? میلیون یورو و با شکستن رکورد نقل و انتقالات به تیم فوتبال رئال مادرید پیوست.

رونالدو مرد سال جهان (کلیپ)

کریستیانو رونالدو

کریستین رونالدو مرد سال فوتبال جهان شد.حرکات پا به توپ، پا عوض کردن و شوت های ناگهانی از خصوصیات فوتبالی وی محسوب می شود.

کلیپی تهیه شده که دیدن آن را به شما توصیه می کنیم.

دانلود



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: محمد مشعلی


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    »» منوها
    [ RSS ]
    [ Atom ]
    [خانه]
    [درباره من]
    [ارتباط با من]
    [پارسی بلاگ]
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 2
    مجموع بازدیدها: 42060

    »» درباره خودم
    پوستر ستارگان فوتبال جهان+رونالدو بزرگ برزیلی
    محمد مشعلی
    من این وبلاگ رو واسه همه عاشقان فوتبال مینویسم و اگه روی رونالدو برزیلی زووم میکنم واسه اینه که اون معنای واقعی فوتبال رو به همه میفهموونه!!!

    »»دسته بندی یادداشت ها

    »» لوگوی خودم

    »» اشتراک در وبلاک
     

    »» وضعیت من در یاهو

    »» آهنگ وبلاگ