سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسر آدم آنچه بیش از خوراک روزانه‏ات کسب نمودى در آن گنجور جز خود بودى . [نهج البلاغه]
3 پوستر ستارگان فوتبال جهان+رونالدو بزرگ برزیلی 4

حمایت روماریو از رونالدو (سه شنبه 88/3/5 :: ساعت 8:53 عصر )

روماریو: رونالدو مهره موثری برای برزیل خواهد بود

 

 


روماریو با پشتیبانی از رونالدو خواهان بازگشت او به تیم ملی برزیل شده است.

 در پی تساوی یک بر یک تیم ملی برزیل در دیدار یکشنبه شب در شهر " کیتو " مقابل اکوادور از رقابت های انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، روماریو، یکی از گلزنان برتر تاریخ فوتبال برزیل از مربی تیم ملی کشورش خواست تا با دعوت از رونالدو، اوضاع تیمش را بهبود بخشد. روماریو معتقد است که رونالدو نه تنها قادر خواهد بود به زردپوشان کمک کند تا به رقابت های جام جهانی راه پیدا کنند، که می تواند یکی از مهره های موثر برزیل در مرحله ی اصلی این رقابت ها باشد.

او در این رابطه به " رویترز " گفت: « مطمئنم که اگر رونالدو به همین ترتیب به پیشرفت در زمینه ی جسمی و تاکتیکی ادامه دهد، می تواند مهره ی کلیدی و موثری برای برزیل در جام جهانی باشد. »

روماریوی 43 ساله معتقد است که ستاره ی سال های نه چندان دور رئال مادرید و میلان نیازی به جلب توجه هواداران ندارد: « در دوران پایانی بازیگری ام به خوب بازی کردن نمی اندیشیدم و تنها هدفم گلزنی بود و رونالدو این موضوع را ثابت کرده است. او در 5 بازی اخیرش 4 بار به گل رسیده است و بازیکنی که در پست او بازی می کند، باید گل بزند. این همان نکته ای است که باید به آن توجه کنیم. »

پس از برگزاری 11 دیدار در مرحله ی گروهی رقابت های انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در منطقه ی آمریکای جنوبی برزیل تنها موفق شده  16 گل به ثمر برساند و به این ترتیب چهارمین خط حمله ی ضعیف را در جمع ده تیم حاضر در منطقه ی آمریکای جنوبی در اختیار دارد.

                  


                                                                                                     اینم شیخ فوتبال جهان ....... الشیخ رونالدو...!!!!




 رونالدو پس از زدن اولین گل بعد از مصدومیت گفت:« نمی‌توانم احساس خود را توصیف کنم اما، بی‌تردید پس از به ثمر رساندن گل به تمامی لحظه‌های سختی که طی دوران نقاهت خود پشت سر گذاشتم، فکر می‌کردم. »

 



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: محمد مشعلی


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    »» منوها
    [ RSS ]
    [ Atom ]
    [خانه]
    [درباره من]
    [ارتباط با من]
    [پارسی بلاگ]
    بازدید امروز: 9
    بازدید دیروز: 9
    مجموع بازدیدها: 42077

    »» درباره خودم
    پوستر ستارگان فوتبال جهان+رونالدو بزرگ برزیلی
    محمد مشعلی
    من این وبلاگ رو واسه همه عاشقان فوتبال مینویسم و اگه روی رونالدو برزیلی زووم میکنم واسه اینه که اون معنای واقعی فوتبال رو به همه میفهموونه!!!

    »»دسته بندی یادداشت ها

    »» لوگوی خودم

    »» اشتراک در وبلاک
     

    »» وضعیت من در یاهو

    »» آهنگ وبلاگ